Επιστροφές Προϊόντων

Πώς μπορώ να ζητήσω επιστροφή προϊόντος;
  1. Στείλε email στο sales@casastyle.gr
  2. Συμπλήρωσε την φόρμα εδώ.

Και με τους 2 τρόπους μην ξεχάσεις τον αριθμό της παραγγελίας, το προϊόν της παραγγελίας που θέλεις να επιστρέψεις και το λόγο επιστροφής. (Θα χρειαστούμε 2 φωτογραφίες σε περίπτωση ζημιάς ή λανθασμένου προϊόντος που παραλήφθηκε). Τα ζητάμε όλα αυτά για να μην χάσουμε καθόλου χρόνο.

Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Μόλις ζητηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας, το λογιστήριο μας θα επιστρέψει τα χρήματα την επόμενη εργάσιμη όμως τα χρήματά σας ίσως να εμφανιστούν στον τραπεζικό σας λογαριασμό μέχρι και 10 εργάσιμες ημερών.

Θα λάβω πλήρη επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς;

Για να λάβετε την πλήρη επιστροφή χρημάτων σας, είναι σημαντικό να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Συνεπώς, μπορείτε να δείτε το προϊόν, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε (Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν να μαγειρέψετε με ένα σκεύος μαγειρικής και στη συνέχεια να το επιστρέψετε).

Η επιστροφή είναι ΔΩΡΕΑΝ αν χρησιμοποιείτε τη διαδικασία επιστροφών μας και τη συγκεκριμένη μεταφορική εταιρεία μας και σε περίπτωση όπου το προϊόν είναι ελλατοματικό, η συσκευασία είναι ελλιπείς ή το προϊόν είναι λάθος.

Πώς να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας;

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να ενημερώσετε το Casastyle για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε επιλέξτε μία από τις παρακάτω επιλογές επικοινωνίας. Θα σας καθοδηγήσουμε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Eπικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο +30 697 45 82 898 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο sales@casastyle.gr

Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν σας το αργότερο 14 ημέρες από την ημέρα που μας ενημερώσατε ότι θέλετε να χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας. Το Casastyle δεν θα σας επιστρέψει τα έξοδα που προκύπτουν από αυτήν την επιστροφή. Σας συμβουλεύουμε να μας στείλετε τον/τους αριθμό/-υς παρακολούθησης και το όνομα της μεταφορικής εταιρείας για να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα απολεσθέντων δεμάτων.

Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαιώμα υπαναχώρησης;

Το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύουν για:

  1. Προϊόντα που χαλούν γρήγορα ή έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής.
  2. Προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και των οποίων η σφραγίδα έχει σπάσει μετά την παράδοση (για παράδειγμα: καλλυντικά, στρώματα κλπ.).
  3. Προσαρμοσμένα προϊόντα ή προϊόντα που προορίζονται σαφώς για ένα συγκεκριμένο άτομο (για παράδειγμα: ένα μπλουζάκι τυπωμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας).
  4. Εγγραφές ήχου και βίντεο και λογισμικό υπολογιστή των οποίων η σφραγίδα έχει σπάσει μετά την παράδοση (για παράδειγμα: ένα σφραγισμένο DVD που περιέχει μια συγκεκριμένη ταινία).
  5. Προϊόντα που, μετά την παράδοση, αναμειγνύονται αμετάκλητα με άλλα είδη λόγω της φύσης τους (για παράδειγμα: βενζίνη μετά την πλήρωση μιας δεξαμενής).
  6. Σημαντικό να επιστρέψετε το προϊόν σας στην κατάσταση που το λάβατε. Μπορείτε να ελέγξετε το προϊόν, αλλά να μην το χρησιμοποιήσετε για να το δοκιμάσετε (π.χ. δεν είναι δυνατόν μαγειρέψετε με ένα σκεύος και μετά να το επιστρέψετε).